Merry X-mas!

Det bara svischade till så var julafton över för i år!
Som vanligt blev det en helt underbar dag med god mat och trevligt sällskap, (l)ju(v)lig stämning och roliga konversationer... 


Jag har tydligen varit extremt snäll i år!  


Min älskade farmor och jag...


... + Kristoff och pappa.


Min kusin Mia och hennes pappa Leo.


Värsta presskonferansen! Tre videokameror och en vanlig.


Jag höll mig såklart framme när tomten kom! (Han hade dubbla glasögon och såg inte iaf, haha!)


Två av mina kusinbarn på samma kort: Alice med hennes mamma Veronica och Alex med sin pappa (min kusin och även födelsedagsbarn på julafton!) Jocke.


Dagens helt klart mest fotade person: Alice, med min bror.


Galet söt och gladare unge har jag aldrig träffat!


Årets kort, helt klart. Pappa spexar till det (mest för Alice skull... hoppas jag!) och är som vanligt tokigast...


... hur förklarar man annars att jag fick paket av Carl-Jan Granqvist?! Det var kryddor i, haha!

Nu sitter Kristoffer och jag och dricker glögg och nyss sa han:
"Varför köper man gråa strumpor?! Det är passar ju inte till nåt! Inte vita skor och inte svarta skor!"
"Men man kan ju ha en grå tröja!" försökte jag.
"Nej, gråa strumpor är ju värdelöst!"

.
Tonight blir det en vända i mina helt fantastiska gråa sidenpumps.. och får bara inte regna, för då får jag sätta plastpåsar på fötterna när jag är utomhus!
Ska bli kul ikväll, vi ses i dimman! Fullast vinner! :D

Gooood juuuul!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, fotograf-bilden är nog det mest osmickrande kort på mig som någonsin har skådats!

2008-01-10 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback