Dagen i punktform.

Dagens händelser:

. Var hos Lilian och gjorde planteringar, inslagningar i cellofan och snittade på löpande band, fan vad kul det är!

. Kristoffer och jag sitter i mitt rum och lyssnar på julmusik.
"Här är pappas favorit!" säger han och så kommer "All I want for christmas" med Mariah Carey. (Pappa hatar henne, jag fick en skiva med henne när jag var typ 11 och han stog inte ut med den, han tycker bara hon skriker och wailar. )
"KAN NI STÄNGA DÖRREN, TACK?!" vrålar pappa och vi bara skrattar.

. Jag pratade en snabbis med Liza, hon kommer hem imorn! Åh, vad härligt, julen är räddad!

. J, Emma och jag har suttit nere i vår källare och kollat på film, som J och jag hyrde på Schell ikväll. "Bröllopsnatten" med Helena Bonham Carter och Aaron Eckhart. Verkligen så mycket bättre än vad jag hade trott, underbar dialog, och ett litet konstigt upplägg. Helt fantastisk, faktiskt. Se.

Nu: le bed. (Kollade på sista avsnittet av SATC idag också, när Carrie är i Paris... åh, jag vill åka dit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback