Utgång & snacks-syndrom

Det råkade bli en utgång igår.. Niclas (Lindas) har varit hær i helgen och vi har sovit fyra pers i Emma och Lindas lægenhet.. Sjælv har jag fått sova på den berømda knullmadrassen... vars hygien borde va ett fall før nåt slags smitto-institut, så vidrig ær den. Før att inte bli lika æcklig sjælv har jag sovit med lakan på den... plus en filt. Det gick hur bra som helst! Eller iaf bættre æn en trasig jættestor luftmadrass.

Tillbaka till utgången! Vi satt och drack lite på Osterhausgate innan vi begav oss till Nicklas, Jesper och Carro. Hur trevligt som helst! Rosevin så det stod hærliga till och Nicklas fimpade på væggen.. jag ska dit och kolla så han har tagit bort mærket!

Emma och jag tog en taxi till Tiger nær vi drog från førfesten.. Det var helt ok, vi hittade ett dansgolv som jag missade sist jag var dær, haha.

Idag har det inte blivit många barn gjorda, så att sæga. Morgonen børjade med att Niclas visade mig pistage-nøtterna, och den var det klippt. Jag sa hela tiden: "Ta bort dom från mig! Ta bort nøtterna!" men ingen lyssnade...
Hela dagen har varit som en stor mat-orgie: pistagenøtter, sen gjorde Linda varma mackor, Snickersglass, McDonalds... nåt skumt hårt smågodis... så nu behøver jag inte æta på fem månader!

Jessan ringde och yrade idag också. Och Carro har tydligen klippt av sig håret, ska bli så kul och se hur hon ser ut! Snart ryker mitt också, eller iaf delar av det, och så kommer det att återfå en normal færg igen.

J kommer om typ en halvtimme.. ska bli så skønt och se mænniskan igen!!

Kram&puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback