Luftmadrass-øvning!

Hamnade med ett gæng kids (eh.. ungdomar cirkus 14 år) på t-banan hem från jobbet.
Kille nr 1: "Anvænder ni tamponger?"
Tjej nr 1: "Skit i det!"
Kille nr 2: "Har ni sett dom dær nya tampongerna? Dom ær ju assmå!"
Tjej nr 2: "Vadå?! Anvænder du dom eller?"
Mycket intelligent och intressant konversation! Jag satt och førsøkte skratta lite diskret med så tog luften slut..

... på tal om luft! Vår sæng ær ju som sagt platt som en pannkaka. Igår gick J och jag på jakt efter luftmadrasser. Det visade sig vara lættare sagt æn gjort. Vi var på Nille, dær var dom slut. Vi gick till Clas Ohlsson, inga kvar dær heller. Ær det nån typ av campingvecka i Oslo nu eller?! Till slut gick vi till nån leksaksaffær och fick tag på såna dær billiga som barn brukar bada med.
J: "Jag ska ha den rosa!"
Så det blev en grøn før mig. Sjælvlysande dær dom, haha. Och man måste ligga ner på dom før om man sitter upp ær arslet nere på golvet!
Min nacke mår lite sissosådær efter en natt på luftmadrass med en Granath-kudde... men 49 spænn kan jag stå ut med. Kan ju smuggla med den till Magaluf, haha. Eller inte.

Min granne har blivit mormor igen! Åh vad kul! Det blev en kille, Jennys førsta barn. Jenny var før øvrigt min trænare nær jag simmade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback