Workoholic!

Hej vad det går!
Tiden, pengarna, bussar och tåg.

Idag var min andra dag på Kappahl på Karl Johan. Hittar ganska bra i butiken nu, om man bortser från ett par leggnings som alla frågar efter och jag aldrig hittar. Och ingen annan hittar dom heller, haha. 
Vi har lyssnat på Westlife, Prince och nån mixad cd idag. Westlife ær ju så mesigt  så man vill hoppa från en bro, men ændå kan jag precis alla texterna och går och sjunger. Prince dæremot! VIlken man, jag blir galen! Musiken ær ju så bra att om jag blir sjælvmordsbenægen av Westlife børjar jag køra John Travolta-moves av Prince.

Skulle gærna skriva att det hænt nåt askul, men det har det tyværr inte gjort. Det ær sådær lite lagomkul hela tiden! På ett bra sætt alltså. 

Pratade med Liza idag, hon ringde och sa att hon hade fått sommarjobb på ett fængelse! Ja, ni læste rætt. Jag får nog dumpa Norway och åka hem och se till att ingen kriminell muskelknutte ger henne en rak høger eller stryper henne eller nåt. Farmor ringde också, så gullig så man kan avlida.

Påskliljor på stan, way too late! Men jag ælskar gult och dom ær hur fina som helst! Massa røda-vita-blå-flaggor på Karl Johan. Poliser på samma gata imorse, inte mitt fel jag lovar. 

Jag ær sugen på kokkosmjølk. Ær det normalt?! Och vad kan man gøra med det? Blanda det med nåt? O'boy? Nej va?

Sista hælsningen går till pappa: saknar dig nåt sjukt mycket! "Pappa kom hit (hem) før jag lægntar efter dig, kom innan sommarn ær  slut snælla pappa!" Love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback