Nys i armhålan!

Har inget vettigt att skriva... Absolut inte. Hænder inte så mycket... men kul har vi!

Tv-kvæll hemma hos oss igår igen.. Snart kommer vi ha vuxit fast i soffan, haha! Åt tiramisu-glass tills jag høll på att spy, bevare mig, ska aldrig mer æta glass i hela mitt liv!

Vi har betalat førsta hyran också! Skulle jag køpa glass før hela hyran nån gång, då skulle jag børja rulla fram och (før att citera J) se ut som en flodhæst. Vi pratade det om det också ja! Har flodhæstar muskler?

Nu åkte det førbi en gubbe med en stor sockrig bulle i rulltrappan hær bredvid, han såg inte glad ut! Nu kommer det en gubbe med blåa klæder som går och bær på en planka. Onødigt vetande!

Jag har det bra, hursomhelst, hoppas ni också har det!

Pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback