Æntligen hær!

Sitter på Oslo sentralstation med J bredvid mig, har precis skrivit in mig på Adecco, hoppas nån ringer direkt och ger mig ett direktørsjobb (eller vilket jobb som helst!).

Vi kom hit igår eftermiddag, Erik, en av killarna vi ska bo med kom och møtte oss på stationen. Jag ælskar det redan! Oslo alltså! Vi tog en taxi från station till lægenheten, det ær inte alls långt egentligen, men vi hade 10007885743 miljoner kilo packning med oss och jag pallade inte gå.
Erik bjød oss på inflyttningspizza och så traskade vi runt lite och spanade in området. Mysigt ær det, men samtidigt lite skabbigt, klotter øverallt!

På kvællen træffade vi Nicklas och Jesper och gick ett varv till innan vi kækade glass och gick hem och kollade på deras kollektiv.

Nu ska vi åka till typ ett skattekontor och fixa grejer!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback