Fineally helg!

Fredag. Gøtt.
Ganska kørigt på jobbet, men jævligt kul. Har bland annat gått runt med en vattenslang och gjort av med sissodær typ 41 miljarder liter vatten, ætit Daim-glass (på arbetstid, haha) och haft min førsta diabetes-kænning på jobbet. Kommit fram till att Knut ær værldens coolaste namn.

J åkte hem idag, kommer kænnas jættetomt, jag får hålla tillgodo med Linda, och det ær inte så illa det! Vi ska laga mat ikvæll och hænga, førhoppningsvis inget party... ? Eller? Nej, det blir nog imorn och på måndag, møjligtvis. Ganska sugen faktiskt, det rycker i dansfoten, som jag brukar sæga...
Ledig hela helgen, ska bli nice.. Hoppas vædret håller i sig!

Nu tænkte jag gå och køpa ny foundation, har lånat J's i typ en vecka, men nu har hon ju åkt hem med sin, haha.

Karla, om du ser det hær, hør av dig direkt! Jag vill høra ALLT!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback