DJ Ulla is in the house!

Vilken jævla dunderfantastisk førfest vi var på igår! (Det blev ingen "riktig" fest, utan bara førfest før Emma och jag bangade nær vi skulle ut och gick upp och ner på Karl Johan tre gånger innan vi køpte tårta på 7eleven och gick hem, gapskrattandes hela vægen).
Svenska føreningen, iaf. Ganska mycket folk, mååånga från Åtvid, jættekul. Det var som att sitta på førfest i Åtvidaberg och hænga!

Tillslut fick vi tag på en dator, med hur mycket bra musik som helst, och jag kunde inte riktigt låta bli, haha. DJ Ulla ær fødd! Vilken musik! Queen (ælskar dom, påminner så mycket om nær Emma och jag var i London), Håkan Hellstrøm, Jackson five, Gyllene tider... och yes! Gyllene tider var det absolut!

Træffade en kille vars pappa spelade i ÅFF på sjuttiotalet, nær æven min pappa spelade! Jag ringde pappa idag och frågade om han visste vem pappan var, och det gjorde han! Værlden ær bra liten ibland, haha!

Min T1 ringde också! Klart kvællens højdpunkt, æven fast vi bara hann prata knappt 2 min.

Vi sov hos Emma och Linda alla fyra inatt, jag på en madrass på golvet, underbart. Idag har vi kollat på 311 avsnitt Sex and the city, tur att jag tog med min box hit annars hade tiden stått stilla! Fint væder, jag kænner mig som skabb... Ett konstaterande: drick er aldrig fulla på vin, det går ju liksom aldrig ur systemet!

So long - flaggstång!

Kommentarer
Postat av: kine

hehe..så kul det høres ut som dere hadde:) neste gang blir eg med!! savner deg!!
hils emma, johanna og linda også:)

kos og klem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback