Avslagen.... no kolsyra!

Vælkomna till mitt alldeles underbara fantatiska ohændelserika liv!
Børjar næstan bli lite trøtt på mig sjælv før att jag inte gør nåt... Idag har jag iofs søkt typ 5 jobb, men det var vældigt oseriøst och på mail. Får se hur det går, håll tummarna!

Det suger i alkoholtarmen och rycker i dansfoten, det ær nåt som ær sækert iaf. Blir nog utgång nån gång i helgen, en liten fågel har viskat i mitt øra att det ær fler som ær sugna!

Min Emma-slemma har fått jobb idag iaf, tur att det går bra før nån iaf, haha. Jag ær så stolt øver henne!

Idag gjorde vi nog bort oss lite, Linda, J och jag. Vi tænkte att vi skulle ta reda på hur mycket dt kostade att ringa från Chess, det norska mobilkontantkortet som Linda har køpt och till ett svenskt nummer. Så hon ringde upp mig, och så satt vi med varsin mobil i handen brevid varandra i soffan och glodde på varandra och la på precis nær det hade gått en minut. Inte gratis och så jævla onødigt, haha!

Børjar sakna folket hemma nu lite faktiskt... Eller snarare att ha lite att gøra, nån att træffa, lite vardag liksom. Det var ju precis det jag åkte hit før att slippa men jag vill! Nåt. Vet inte vad, fan vad jag klagar, aldrig nøjd som min bror brukar sæga... Och inget mail får jag får min T1... vad gør du?! Vill ju veta hur du hade det till NY!
Usch vad jag ær jobbig, hør ju det sjælv nu, haha.
Ska jag se det från den ljusa sidan: jag lider inte av nån dødlig sjukdom (æn, haha), har jættefina vænner med mig hit, ælskar Oslo (storstæder + Ulla = kærlek), det ær underbart væder, bor asbra, skrattar i genomsnitt 100 ggr/dag, J ser till att jag tar alla mina sprutor, jag svælter inte (snarare tværtom) och jag har værldens bæsta. Bæsta vænner, bæsta familj, bæsta førutsættningar, allt.
Jag ær nøjd. Very, verkligen. Från och med nu: inga mer klagomål, det finns liksom inte, totalt ønødigt och orættvist mot folk som har det så mycket sæmre och aldrig klagar.

Darlings: ta hand om er! Saknar er før att jag ælskar er.

Finns inga moln længre!

Kommentarer
Postat av: T1

Baby baby!!!
Du gav mej precis känslan av tiotusenmiljoner getingstick i magen, skuldkänslor... Aaaahh, SÅ sorry att jag inte mailat dej ännu, har haft de underbart, YES, men nu är det så SJUUUKT mycket att ta tag i hemma :( Söka till Universitet, sommarjobb osv. Tar aldrig slut!! O sen att du inte är här... jätte tomt o tråkigt.. I helgen ska jag sätta mej o skriva ett långt, nae, jag ringer dej!! ÄLSKAR DEJ, ta hand om dej o gör inget dumt!! Pussgurka me dipp

2007-04-12 @ 07:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback