Saturdaynight & ipodproblem

Har precis kommit hem efter en promenad, kl är 23.14. Det spöar verkligen ner ute, vilket det inte riktigt gjorde när jag gick. Pallade ett äpple av Håkan och Gerda (grannar, och dom är på Öland) och traskade typ runt halva Åtvid...
Jag älskar att gå, har jag musik kan jag skulle jag kunna gå till Luleå! Nu har min käraste ägodel, min ipod, gått sönder, så jag måste köpa en ny, jag klarar mig inte utan! Blir tokig! I ungefär en månad har jag stått ut med pappas gamla radio, som i och för sig är jävligt snygg, lite reko sådär, men helt värdelös. Och den jag hade idag när jag gick, som jag hittade i Holger (ett hörnskåp, han heter så) som jag tror jag köpte typ i femman eller nåt, den blev jag galen på. Det gick bara att få in rix fm (på varenda jävla frekvens! Är det normalt eller?), vilket jag inte direkt kände för och ibland lyckades jag knappa in p3, och det var p3 Svea vilket är underbart! Så jag typ gick och lutade mig ut alla möjliga håll och höll den upp och ner och liksom gick med armen rakt upp för att få in bra sändning. Hoppas ingen såg mig bara, haha.
Robyn "Electric"... så sjukt bra, jag hade glömt. Förlåt för det. Jag har precis skickat efter albumet "My truth" från cdon. Tror jag har den nånstans redan, men jag hittar den inte...
Mina älsklingar Jessan och Carro är i Sthlm i helgen och gör stan osäker. Hoppas jag! Men jag hoppas såklart att den stan inte är osäker för övrigt, och att dom kommer hem in one piece.
Annat jag gjort idag: varit hos Lilian en sväng och vi var och handlade älghorn och grejer, köpte lördagsgodis till hennes son. Kollat några avsnitt Sex and the city, sovit och ätit banan... dock inte samtidigt!
Pappa och Susanne åker till Kreta imorn. Livet är bra orättvist... För jag antar att det inte regnar där..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback