Ge mig!

Tjobahejsvejshallå!

Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt... Kan man bli deprimerad på ett dygn?!

Käre tid.. Var ska jag börja?
I torsdags (en vecka sen igår) bar det av till Sthlm, för det var ju äntligen dags för REUNION! Som jag har längtat, saknar ord för att beskriva det!
Och så bra det blev! Vilken kanonkväll i tordsdags, så jävla underbart att se alla babes igen! Jag har aldrig sett på maken till onykterhet när det gäller mig själv, men kul hade jag...
Det var karaoke på Gjökeredet, Roxette i hytten (som för övrigt var helt kass, inget fönster, och vi fick gå två våningar i trappor för hissen inte gick ända ner!) Basshunter på scen och party all night!
Framåt morgonkvisten gick alla och la sig (med eller utan sällskap...ehm). I vår hytt var det dock ganska lugnt på den fronten!  Själv blev jag blev jag lite småsur för jag hade ju tänkt skita i att sova och röja hela dan. Men icke! Gick och la mig också i ren protest.
På fredagen var det däremot full rulle från brunschen och framåt. Efter nån rom & cola var det livat igen! Två backar läsk på scen, underbarare än underbarast! Vilket drag! Jessan och jag körde järnet och I had the time of my life... Ville aldrig att det skulle ta slut.
Fredag-efterfest nånstans nere i hamnen... skitkul! Om man bortser från att vi stod i kö alldeles för länge och utan anledning.
Lördags-efterfesten var ok, men inte mer. På Chaplins inne i stan.
Vi har även lyckats spotta några kändisar: Helena Bergström på inne på apoteket  och Snook-grabbarna på stan.

Nu är jag iaf hemma igen. Känns så jävla trist och meningslöst. Tomt i själen på nåt sätt. Har varit hos Lilian både igår och idag. Snittat och styrt. Kurs i bordsdekoration igår, tanterna verkade nöjda, och jag hade skitroligt också faktiskt. Men annars längtar jag bara till Mallorca. Skulle göra VAD SOM HELST för att spola tillbaka till i somras. Vad som helst, jag svär.

Jag köpte en skiva idag. James Morrison. Kanon kanon kanon kanon! Vilken kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback