Fredag igen!

Första gången den här säsongen som jag kollar på Idol hemma. Har cykeln hos Lilian så jag kunde inte ta mig till Karla.
För övrigt var Snygg-Erik så underbart fantastisk ikväll att tiden stannade. Verkligen! Karln blir ju bara bättre och bättre vecka. Min favorit Danny vet jag inte vad han styrde med... och vem hade fixat frillan!? Den människan borde ju spärras in!
Det var ju så bra låtar, alla hade ju kanonlåtar! Skitkul. Jag hoppas Johan ryker, den som lever får se....
Det är ju lördag imorn och jag tänkte försöka övertyga mig själv att stanna hemma, halloween och allt. Men kl 23 imorn sitter jag väl på en pall hemma hos Jessan & Carro med mascaran i högsta hugg, den som lever får se, haha.
Nu börjar det dra ihop sig mot reunion, jag längtar så mycket att det är löjligt. Ska bli så sjukt kul!! Jag ska försöka lära mig texten till Juanes "La camisa negra" utantill. Jo tjena. Har försökt med texten framför mig och det gick inte ens det. Men skam den som ger sig!
Nu ska jag ut och promenera. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback