Äntligen... på torsdag!

Snart är det dags! ÄNTLIGEN! På torsdag drar vi till Sthlm och sen ut på sjön (eller havet kanske man säger?). Ska bli så otroligt roligt att jag knappt kan bärga mig.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig nån av dagarna. Jacky kommer imorn och då ska vi dra en runda på stan.
Annars har det varit ganska lugnt faktiskt. Liza och jag var ute i lördags, först åt vi på Harrys (fråga inte hur hon fick in mig!) och sen hängde vi på BK senare.
Carro och Jessan hade varit på kräftskiva men kom in en sväng till stan också, dom var på Platå.
I går kväll/natt klockan typ 11- halv 12, fick Carro och jag för oss att vi skulle gå till McDonald's och köpa varsinn cheeseburgare... Men så tänkte vi att det är ju närmare till Burger King så vi traskade dit. Men då höll dom på o bygga om där så det var stängt. Därifrån raka vägen ner till McD., som också var stängt. Här nånstans kläckte nån idéen att vi skulle gå till Schell vid Braskens bro för att köpa korv istället...
Sagt och gjort! Regnet öste ner. Eftersom dom håller på och bygger om St Lars-bron, fick vi går värsta omvägen förbi simhallen och runt. Vi gick och gick och gick... och kom aldrig till Schell. Efter 100 år, (och en massa mysiga hus vi spanade på) kom vi så äntligen fram. Köpte korv, och direkt efter körde hon som jobbade där ut oss för kl var 12 eller nåt. Vi åkte taxi hem, som tur var... 108 spänn, värt varenda öre!
Jag höll på och glömma en mycket väsentlig sak! Mitt hår är borta!! Jessan färgade det igårkväll och sen bara svitsch så var havla håret kapat. Men det känns förhållandevis bra faktiskt. Inte så ovant heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback