Jag missar Moneybrother!

Ska aldrig förlåta mig själv, hade så jävla gärna velat se det!
Men vad gör man? Sjukan vägrar släppa!

Min älskade Emma kom hem igår... som jag längtat! Rätt vad det var satt hon bara i köket, och allt var precis som förut, men ändå inte. 4 månader är ett tag, liksom, men det är så underbart att hon är hemma, jag kan inte förklara hur glad jag är!

Hittade ett fotoalbum nyss... Med en massa bilder från Nobelmiddan när vi gick i åttan, måste ha varit 6 år sen. Sjukt! Och bilder från Teneriffa, när jag var där med pappa, Kristoffer och Karla. Så länge sen! Tiden bara springer iväg... Det var bilder från en klassresa vi gjorde i sexan också. Jättekul att se, alla är så små och ser annourlunda ut!

Nu vill jag bara bli frisk, är det för mycket begärt...?

Kommentarer
Postat av: Karla

Noo please :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback